Długopisy firmowe pojawiają się wszędzie. Widujemy je w hotelach, centrach konferencyjnych, bankach, szkołach fitness, na targach i wystawach. Dlaczego są aż tak powszechne? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta.
Długopisy reklamowe są najtańszym sposobem na promocję firm i usług. Kupowane w cenach hurtowych długopisy z nadrukiem, stają się nie raz bardziej ekonomiczne niż niejedna inna tradycyjna forma reklamy. Długopisy z logo firmy, informacjami kontaktowymi czy hasłami promocyjnymi używane przez wszystkich pracowników przedsiębiorstwa podnoszą rangę i prestiż danego biznesu i wyróżniają go na tle konkurencji w oczach klientów. Co więcej, długopisy z grawerem firmowym stają się codziennymi towarzyszami życia klientów i osób, które otrzymały je podczas akcji promocyjnej. Przybory piśmiennicze zawsze znajdą swoje zastosowanie w życiu codziennym, dlatego długopisy reklamowe są często używane przez odbiorców reklamy. Stale przypominają o istnieniu firmy, jej produktach lub usługach. Pomagają budować lojalność klientów, którzy z każdym spojrzeniem na długopis mile wspominają współpracę z daną firmą. te opatrzone danymi kontaktowymi bądź adresem strony www, ułatwiają stałym klientom powrót do usług i produktów firmy.
Długopisy firmowe są niedoceniane w marketingu. Ich siła promocyjna jest bardzo duża, a koszty kampanii długopisowej stosunkowo niewielkie. Naprawdę warto w nie zainwestować, ponieważ doskonale podnoszą prestiż firmy i docierają do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów